Reklama CITY RUSH w Idea Awords
Z pewnością spora część z Was widziała reklamę bądź reklamy nowego zapachu dla kobiet CITY RUSH. Ambasadorką tej wody perfumowanej została aktorka i top modelka Milla Jovovich. Na oficjalnej stronie firmy Avon (www.pl.avon.com) mogłyście już widzieć komunikat informujący o udziale reklamy CITY RUSH w konkursie Idea Awords. Pisząc dużym skrótem, Idea Awards, to konkurs reklamy, w którym wybierane są najlepsze reklamy w określonych kategoriach. Jest to dwudziesta druga edycja konkursu. Konkurs organizowany jest od 1991 roku. Wówczas odbywał się pod inną nazwą, a od 1996 roku pod nazwą Idea Awards. Przez cały rok internauci mogą głosować na zgłoszone do konkursu reklamy. Reklamy oceniane są w czterech edycjach kwartalnych. Spośród każdej edycji kwartalnej wybierane są trzy reklamy, które otrzymały największą ilość głosów i przechodzą do finału gdzie będą oceniane przez jury. Reklama zapachu CITY RUSH przypisana jest do kategorii „moda i uroda”, forma – druk, i wystartowała w czwartej edycji kwartalnej (październik-grudzień). Odwiedziłem stronę konkursu i oddałem również swój głos – oczywiście na CITY RUSH. Warto dodać, iż ocenie podlega reklama w formie graficznej, tj. drukowanej, którą mogłyście widywać w różnego rodzaju mediach.
Na koniec chciałbym się podzielić taką drobną uwagą jeśli chodzi o sposób głosowania, a właściwie wyświetlania reklam na liście, które biorą udział w głosowaniu. Aktualnie w kategorii „moda i uroda”, forma – druk, IV-tej edycji kwartalnej, możecie głosować na jedną z 9-ciu reklam. Zastanawia mnie fakt, dlaczego wszystkie pozycje nie są wyświetlane na tej samej stronie. Lista podzielona jest na dwie strony. Na pierwszej prezentowanych jest 5 reklam, a na drugiej kolejne 4. W mojej ocenie reklamy te powinny być dostępne na jednej stronie, aby każdy internauta przed dokonaniem oceny widział całą listę reklam biorących udział w konkursie.